تازه ها
تحقق 99 درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
ایران‌ خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان
حذف محصولات ناقص از ایران‌ خودرو
امداد خودرو سایپا امدادگر و خدمت رسان می پذیرد
تولید سورن پلاس دوگانه سوز در ایران خودرو تبریز
سپاه، بر‌اساس ماموریت‌های تعریف شده، از هیچ کمکی به صنایع از جمله خودروسازی دریغ نمی‌کند
تمجید معاون دادستان کل کشور از توقف تولید خودروهای ناقص در ایران خودرو
صنعت خودرو عامل رشد و ارتقای زنجیره تامین و تولید کشور است
فروش محصولات کرمان موتور و گروه بهمن در بورس کالا از هفته آینده
آمادگی قطعه سازان برای توسعه همکاری‌های دانش بنیان با ایران خودرو
معرفی ابتکارات مسوولانه ایران خودرو
استقبال بی نظیر مردم از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودرو
اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا یک رویکرد هوشمندانه است
فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا
طراحی هم‌زمان مدل‌های بنزینی و برقی پروژه K125 ایران خودرو
 افزایش ظرفیت باتری برقی‌ها تا سال ۲۰۲۵

1401/02/04

افزایش ظرفیت باتری برقی‌ها تا سال ۲۰۲۵
اکثر خودروهای الکتریکی موجود با ولتاژ ۴۰۰ ولت کار می‌کنند، اما، این روند ممکن است تا اواسط دهه جاری تغییر کند.
به گزارش پایگاه خبری خودروها، در حال حاضر، تنها تعداد انگشت‌شماری از خودروسازان یعنی آئودی، پورشه، هیوندای و کیا، که با ریماک وارد شراکت شده‌اند، تنها خودروهای الکتریکی با ظرفیت ۸۰۰ ولتی را می‌فروشند. تنها استثنا لوسید ایر است که دارای ظرفیت ۹۰۰ ولتی است که با فناوری اختصاصی ایجاد شده است. کار کردن با چنین ولتاژ بالایی به همه این خودروهای الکتریکی سرعت شارژ بی‌نظیر و زمان شارژ کمتری می‌دهد که آنها را برای خریداران جذاب می‌کند.

افزایش ظرفیت باتری برقی‌ها تا سال 2025

پورشه تایکان به اوج ۲۷۰ کیلووات می‌رسد، در حالی که کیا EV۶ به ۲۴۰ کیلووات می‌رسد. لوسید ایر ممکن است تا ۳۵۰ کیلووات افزایش یابد، اما در طول آزمایش، فقط از ۳۰۰ کیلووات گذشت، این قابل‌توجه است و باعث می‌شود ایر سریع‌‌‌‌ترین خودروی شارژری الکتریکی تاریخ باشد. در سال ۲۰۲۵، اکثر برنامه‌های کاربردی که وارد بازار می‌شوند ۸۰۰ ولت خواهند بود. ظرفیت ۸۰۰ ولت واقعا یک معامله بزرگ است. با دوبرابر کردن ولتاژ و داشتن جریان یکسان، دو برابر انرژی از یک خودرو دریافت می‌کنید. اگر زمان شارژ به اندازه کافی سریع باشد، نیازی به برد هزار کیلومتری در یک خودروی الکتریکی نیست. به نظر می‌رسد بین خودروسازان و تامین‌کنندگان اتفاق نظر وجود دارد که آینده خودروهای الکتریکی ۸۰۰ ولت است، اگرچه برخی از سازندگان به تعویض باتری به عنوان وسیله‌ای برای کاهش زمان انتظار نگاه می‌کنند.

برچسب ها:

باتری خودرو برقی 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما