تازه ها
تحقق 99 درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
ایران‌ خودرو پای میز مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان
حذف محصولات ناقص از ایران‌ خودرو
امداد خودرو سایپا امدادگر و خدمت رسان می پذیرد
تولید سورن پلاس دوگانه سوز در ایران خودرو تبریز
سپاه، بر‌اساس ماموریت‌های تعریف شده، از هیچ کمکی به صنایع از جمله خودروسازی دریغ نمی‌کند
تمجید معاون دادستان کل کشور از توقف تولید خودروهای ناقص در ایران خودرو
صنعت خودرو عامل رشد و ارتقای زنجیره تامین و تولید کشور است
فروش محصولات کرمان موتور و گروه بهمن در بورس کالا از هفته آینده
آمادگی قطعه سازان برای توسعه همکاری‌های دانش بنیان با ایران خودرو
معرفی ابتکارات مسوولانه ایران خودرو
استقبال بی نظیر مردم از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودرو
اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا یک رویکرد هوشمندانه است
فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا
طراحی هم‌زمان مدل‌های بنزینی و برقی پروژه K125 ایران خودرو
شرکت های خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند

1401/02/20

شرکت های خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند
بنابر آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت های خودروساز گروه بهمن در حوزه ارائه خدمات فروش خوش درخشیدند و مقام برتر را به خود اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه خبری خودروها،شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همه ساله شرکت های خودروساز را طبق استانداردها و معیارهای خاصی در حوزه خدمات فروش مورد ارزیابی قرار می‌دهد. مطابق این ارزیابی‌، در حوزه تجاری شرکت بهمن دیزل با یک پله صعود نسبت به سال گذشته مقام نخست، سیبا موتور مقام دوم و در حوزه سبک نیز شرکت بهمن موتور جایگاه دوم را کسب کردند.


این گزارش حاصل ارزیابی 17 شرکت خودروساز و 1750 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودرو سواری و سنگین در سال 1400 و مصاحبه با 321هزار مشتری بوده است.


در شاخص نظام رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها و وضعیت نمایندگی های مجاز نیز بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرد.


شاخص های اصلی این ارزیابی شامل نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و... است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.


گفتنی است شرکت های خودروساز گروه بهمن با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون اطلاع رسانی دقیق طرح های فروش، ارتقای سیستم های ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل در سطح شبکه نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگی‌های مجاز، اجرای نظام نظرسنجی مشتریان، بازرسی خودرو قبل از تحویل به مشتری از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

برچسب ها:

گروه بهمن ،بهمن دیزل 
نظرات کاربران
نام
ایمیل
نظر شما